RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 se koristi za teške motore i ispunjava API CJ-4 zahteve iz 2007 i formulisan je sa jedinstvenim Low SAPS aditivima u kombinaciji sa specijalno odabranim baznim uljima.
RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 se može koristiti kod novih, ali i kod starih modela.
RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 smanjuje trenje, habanje i potrošnju goriva.
RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 poboljšava učinak, pouzdanost i čistoću motora.
RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 se može koristiti kod benzinskih i dizel motora. Niže API specifikacije su uključene u API CJ-4 specifikaciji.
Nampomene o korišćenju
RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 je dobar za primenu kod vozila sa EURO 5 motorima sa izduvnim sistemima, i EURO 3 i EURO 4 motora prema zahtevima proizvođača.
RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 je pogodan za primenu kod EGR i SCR vozila sa ULSD (maksimum 15 ppm sumpora) i konvencionalnog dizela (500 ppm sumpora) brendova Volvo, Mack, Renault, MAN, Iveco, Daimler, DAF, Caterpillar, Komatsu za DPF (dizel filter čestica) kao DPD (difuzer dizel čestica) marki ISUZU, MAZDA, NISSAN i DPR (aktivno smanjenje dizel čestica) HINO i TOYOTA.
RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 se može koristiti i kod komercijalnih vozilasa EU Stufe IIIA, IIIB, IV i US Teer 3, Tier 4 Interim motorima, Tier 4 Final sa bio dizelom.
Karakteristike
RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 ima sledeće karakteristike:
- Odlična zaštita motora nakon hladnog starta i zaštita od teških radnih uslova
- Brzo podmazivanje i dovoljno debeo mazivni film na niskim temperaturama sve do -40 °C je zagarantovano
- Zaštita od stvaranja mulja, naslaga ugljenika, laka, korozije, čak i pod nepovoljnim uslovima
- Zaštita od prevremene opstipacije DPF-a i smanjen interval održavanja
- Neutralnost prema zaptivnim materijalima
- Odlična i stabilna viskoznost
- Odlična smična stabilnost
- Dobra deterdžentna i disperzivna svojstva, zaštita od penjenja
- Izvrsna zaštita od korozije i habanja, visoka oksidaciona stabilnost, maksimalna čistoća motora
- Produžen interval zamene ulja
- Smanjenje taloženja naslaga na ventilima u cilju povećanja efikasnosti motora, podrška učinku samog motora i goriva
Karakteristike | Jedinica | Vrednost | Provera |
Boja | braon | vizuelna | |
Gustina na 20°C | kg/m³ | 870 | EN ISO 12185 |
Viskoznost na –20°C | mPa.s | 5843 | ASTM D5293 |
Viskoznost na 40°C | mm²/s | 116,1 | DIN 51 562 |
Viskoznost na 100°C | mm²/s | 15,4 | DIN 51 562 |
Indeks viskoznosti VI | 138 | DIN ISO 2909 | |
Tačka paljenja (COC) | °C | 235 | DIN ISO 2592 |
Tačka tečenja | °C | -42 | DIN ISO 3016 |
TBN | mg KOH/g | 8,3 | DIN ISO 3771 |
Sulfatni pepeo | %wt. | 0,92 | DIN 51 575 |